Договір публічної оферти

щодо надання готельних послуг Готельно-оздоровчим комплексом MAYAK RESORT

                                                                        ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                        Наказом № ______

                                                                        від «___» _________2025 р.

1. Загальні положення

1.1. Ця Публічна оферта (надалі – «Оферта» або «Договір») розроблена відповідно до статті 641 Цивільного кодексу України та є офіційною пропозицією (офертою) Готельно-оздоровчого комплексу «Mayak Resort» (надалі – «Готель»), розташованого за адресою: м. Київ, вул. Миколи Юнкерова, 58, щодо укладення Договору на надання готельних послуг кожній дієздатній фізичній або юридичній особі (надалі – «Замовник», «Гість», «Клієнт», «Користувач»).

1.2. У цій Оферті (Договорі) Готель та Замовник разом іменуються «Сторони», а кожен окремо – «Сторона».

1.3. Кожна Сторона гарантує, що володіє необхідною дієздатністю, а також усіма правами та повноваженнями, достатніми для укладення і виконання цього Договору відповідно до його умов.

1.4. Актуальний текст Оферти завжди розміщений для ознайомлення на інформаційному стенді Готелю та на його офіційному веб-сайті: http://mayakresort.com.ua

1.5. Замовник, приймаючи умови цього Договору, надає згоду Готелю на повідомлення третім особам інформації, яка виникає у зв’язку з виконанням цього Договору та отриманням послуг від Готелю (у межах чинного законодавства України).

2. Терміни та визначення

2.1. Готельно-оздоровчий комплекс «Mayak Resort» (далі – «Готель») – суб’єкт господарювання, що надає готельні та супутні послуги Споживачам за адресою: м. Київ, вул. Миколи Юнкерова, 58.

2.2.  Замовник та/або Гість– будь-яка дієздатна фізична чи юридична особа, яка звернулася до Готелю з метою отримання готельних послуг та/або супутніх послуг безпосередньо в своїх інтересах та/або в інтересах третіх осіб.

2.3. Готельні послуги (послуги з розміщення) – платні послуги Готелю з тимчасового проживання, що передбачають надання номеру (місця) для проживання, а також додаткових послуг (за окрему плату або безкоштовно).

2.4. Замовлення (бронювання) – звернення Замовника та /або Гостя до Готелю будь-яким доступним способом (через веб-сайт, телефоном, електронною поштою тощо) з метою резервування номера чи отримання інших послуг.

2.5. Акцепт – повне й безумовне прийняття Замовником та/або Гостем усіх умов цієї Оферти, що підтверджується діями, передбаченими цим Договором (зокрема оплатою послуг, фактичним заселенням, заповненням анкети тощо).

3. Предмет договору

3.1. Предметом цієї Оферти (Договору) є платне надання Готелем Замовнику та /або Гостю послуг з тимчасового розміщення (проживання) у спеціально обладнаних номерах (приміщеннях) Готелю, а також надання додаткових послуг згідно з переліком та тарифами, що діють на момент замовлення.

3.2. Цей Договір вважається укладеним і набуває чинності з моменту вчинення Замовником та /або Гостем будь-якої дії, що свідчить про його повну згоду (акцепт) з умовами Оферти, відповідно до ст. 642 ЦК України.

3.3. Укладення договору означає, що Замовник та /або Гість:

  • ознайомився та згоден із правилами проживання у Готелі,
  • визнає придатність приміщень Готелю для задоволення своїх потреб,
  • приймає всі умови цього Договору без будь-яких зауважень або заперечень.

4. Порядок укладення договору

4.1. Договір укладається між Готелем і Замовником та /або Гостем як договір приєднання (ст. 634 ЦК України).

4.2. Акцептом Публічної оферти вважається вчинення Замовником та /або Гостем будь-якої з таких дій:

  • оформлення бронювання (Замовлення) через офіційні канали Готелю,
  • сплата вартості послуг (готівкою, безготівково, банківською карткою тощо),
  • фактичне користування послугами Готелю (поселення),
  • заповнення реєстраційної форми / анкети / розписки на рецепції.

4.3. Момент акцепту означає повне та беззастережне прийняття Замовником та /або Гостем усіх умов Оферти і прирівнюється до укладення письмового договору (ч. 2 ст. 642 ЦК України).

4.4. Термін дії цієї Публічної оферти необмежений, якщо інше не вказано Готелем у додаткових положеннях або змінах до Оферти.

5. Внутрішні правила проживання та користування майном готелю

5.1. Готель надає для проживання мебльовані та оснащені побутовою технікою номери (телевізор, холодильник, фен тощо), сантехнікою та іншим обладнанням, що відповідає встановленим стандартам.

5.2. Гості повинні дбайливо ставитися до майна Готелю, використовувати обладнання за призначенням, дотримуватися правил пожежної безпеки. У разі виявлення ушкоджень або несправностей Гість зобов’язаний негайно повідомити про це адміністрацію Готелю.

5.3. Після заселення Гість має право протягом однієї години заявити адміністратору про виявлені недоліки чи пошкодження в номері. Якщо таких заяв не надійшло, і під час виїзду Гостя буде виявлено пошкодження або втрату майна, відповідальність за компенсацію збитків покладається на Гостя.

5.4. Ключ (або електронна картка) від номера видається Гостю при поселенні та має бути повернений у день виїзду.

5.5. У разі пошкодження або втрати майна Готелю (зокрема рушників, халатів, посуду, меблів, іншого інвентарю) з вини Гостята/або його відвідувачів, той зобов’язаний відшкодувати повну вартість збитків до дати виселення. Розрахунок здійснюється за встановленими Готелем цінами або за ринковою вартістю (за необхідності – комісією з відповідних працівників Готелю).

6. Внутрішній розпорядок

6.1. Режим роботи Готелю – цілодобовий.

6.2. Розрахунковий час – 14:00 (час заїзду), час виселення – 12:00.

6.3. Заселення відбувається за умови пред’явлення Гостем паспорта чи іншого документа, що посвідчує особу (зокрема електронного в додатку «Дія»), та заповнення анкети встановленої форми.

6.4. З 22:00 до 8:00 у приміщеннях Готелю слід дотримуватися тиші. Забороняється на високій гучності вмикати аудіо- або відеосистеми.

6.5. Відвідувачі можуть приходити до Гостей з 7:00 до 23:00. Гість несе повну відповідальність за поведінку своїх відвідувачів та за нанесені ними збитки. Адміністрація має право перевірити документи відвідувача та/або відмовити у відвідуванні з обґрунтованих підстав.

6.6. Паління (зокрема тютюнових виробів, електронних сигарет, кальянів) у номерах та внутрішніх приміщеннях Готелю заборонено. За порушення може стягуватися штраф у розмірі 5000 грн за кожне окреме порушення. У разі повторного порушення Готель має право розірвати Договір у односторонньому порядку без повернення коштів.

6.7. Якщо Гість бажає, щоб номер не прибирали або його не турбували, він може використати відповідну табличку «Не турбувати!». Зворотній бік цієї таблички може мати позначку «Прошу прибрати!», якщо Гість вимагає прибирання.

6.8. У номерах заборонено зберігати зброю, вибухові речовини, наркотичні чи психотропні препарати, інші небезпечні предмет. Перебування з тваринами дозволяється за погодженням з адміністрацією Готелю за умови дотримання всіх встановлених правил.

6.9. За дотриманням внутрішнього розпорядку стежить адміністратор. Він приймає скарги та зауваження, надає роз’яснення з будь-яких питань, пов’язаних із проживанням у Готелі.

7. Перелік та вартість послуг

7.1. Готель надає основні послуги, що входять у вартість проживання (за обраним тарифом), а також додаткові платні послуги.

7.2. До основних готельних послуг належать:

  • надання номера для проживання;
  • прибирання номера;
  • заміна рушників і постільної білизни у визначеному порядку;
  • виклик швидкої допомоги, надання першої медичної допомоги;
  • «будильник» у визначений час;
  • виклик таксі;
  • доставка кореспонденції в номер;
  • сніданок (якщо він включений у тариф).

7.3. Прибирання номерів здійснюється щоденно (зокрема виніс сміття, миття склянок, прибирання санвузла).

7.4. Після виїзду Гостей проводиться повне прибирання номера.

7.5. Заміна рушників здійснюється щодня, заміна постільної білизни – 1 раз на 3 дні або за запитом Гостя (з можливими додатковими оплатами згідно з тарифами).

8. Бронювання номерів

8.1. Загальні умови бронювання:

8.1.1. Готель приймає заявки на бронювання від фізичних та юридичних осіб (телефоном, через сайт, email тощо).

8.1.2. За результатами бронювання (за вибором Готелю) може укладатися окремий письмовий договір або достатнім є оформлення підтвердження бронювання (надісланого Гостеві).

8.1.3. Бронювання може бути «гарантованим» або «негарантованим». «Гарантоване» бронювання передбачає передплату у розмірі 100% (або преавторизацію на суму бронювання) банківською картою чи банківським переказом.

8.1.4. «Негарантоване» бронювання зберігається до 18:00 дня заїзду, після чого може бути анульоване без повідомлення Гостя.

8.1.5. Підтверджуючи бронювання, Замовник та/або Гість погоджується з усіма відповідними умовами та правилами анулювання / неприбуття.

8.2. Порядок бронювання:

8.2.1. Замовлення (бронювання) послуг Готелю здійснюється шляхом направлення Замовником та/або Гостем усного чи письмового замовлення на бронювання послуг Готелю із зазначенням періоду проживання, дати і часу заїзду та виїзду, кількості місць і номерів, категорії номерів, прізвища та ініціалів Гостя або Гостей, кількості дітей, та їх віку, додаткових ліжок тощо.

8.2.2. Після отримання замовлення на бронювання послуг та узгодження всіх деталей проживання, Готель надсилає Замовнику та/або Гостю електронною поштою рахунок для передплати.

8.2.3. Замовник та/або Гість протягом 3 (трьох) діб з моменту надання Готелем рахунку для оплати заброньованих послуг, повинен сплатити суму грошових коштів зазначених в такому рахунку в повному обсязі шляхом безготівкового перерахунку, або із застосуванням платіжних карток, або із застосуванням платіжних карток через інші допоміжні сервіси.

8.2.4. Після зарахування грошових коштів на поточний рахунок Готелю, або сплати їх готівкою в касу Готелю, останній надає Замовнику та/або Гостю підтвердження про бронювання.

8.3. Ранній заїзд (до розрахункової години) можливий тільки при попередньому письмовому узгодженню з Готелем.

8.4. Ціни на заброньовані та повністю сплачені Замовником та/або Гостем послуги Готелю не можуть бути змінені.

8.5. Продовження проживання Гостя понад період, що вказаний у замовленні на бронювання, незалежно від його причин (в т.ч. у зв’язку з достроковим заїздом, більш пізнім виїздом, у зв’язку з відсутністю зворотних білетів), а також розміщення Гостей, що прибули без попереднього бронювання раннього заїзду проводиться при наявності вільних місць і оплачується Готелю в момент такого продовження або раннього заїзду. Плата за послуги визначається на момент заїзду.

8.6. У випадку проведення святкових заходів (фестивалів, концертів, спортивних змагань, офіційних заходів тощо),та/або святкування державних свят, Готель має право змінити ціни на Послуги на час проведення таких святкових заходів без повідомлення про це і згоди Замовника та/або Гостя. При цьому рахунки щодо оплати яких виставлені Готелем і повністю оплачені Гостем зміні не підлягають.

9. Анулювання бронювання

9.1. Безкоштовне анулювання (за винятком спеціальних тарифів non – refundable) можливе, якщо воно здійснене не пізніше ніж за 3 (три)  доби  до дати заїзду (якщо інше не вказано в тарифі).

9.2. У випадку якщо Гість після підтвердження бронювання, не скористався послугою проживання в зазначений день заїзду (не заїзд), і не скасував бронювання не менш як за 1 (одну) добу до передбачуваного дня заїзду, передоплата за проживання за першу добу проживання не підлягає поверненню та зараховується в якості штрафу, за невиконання Гостем умов цього договору. У такому випадку дане бронювання анулюється.

9.3. У випадку несвоєчасного (пізніше ніж за 3 (три) доби, але не менше, як за 1 (одну) добу до дати заїзду) анулювання замовлення заброньованих послуг та /або спробі скасувати та /або модифікувати та /або змінити замовлення у вказані строки передплачені кошти Готелем не повертаються, а зараховуються на депозитний рахунок Гостя та можуть бути використані останнім у якості оплати за проживання Гостя протягом 6 (шести) місяців з дати створення депозиту.

9.4. У разі дострокового виїзду Гостя за власним бажанням,  кошти, сплачені за проживання, не повертаються, а зараховуються Готелем на депозитний рахунок Гостя та можуть бути використані останнім у якості оплати за проживання Гостя протягом 6 (шести) місяців з дати створення депозиту.

9.5. У разі дострокового виїзду Гостя з поважної причини, підтвердженої документально,  кошти, сплачені за проживання, повертаються протягом 30 (тридцяти) календарних днів у встановленому адміністрацією Готелю порядку.

9.6. Туристичний збір:

  • До вартості номера може додатково нараховуватися туристичний збір, розмір якого визначається місцевими органами влади відповідно до законодавства України.
  • Пільгові категорії (особи з інвалідністю, ветерани війни, учасники ліквідації аварії на ЧАЕС, особи віком до 18 років, працівники у відрядженні за наявності відповідних документів тощо) можуть бути звільнені від сплати туристичного збору у порядку, встановленому законом.

10. Права та обов’язки сторін

10.1. Права та обов’язки Готелю:

10.1.1. Готель зобов’язаний надати, шляхом розміщення на офіційній веб-сторінці Готелю за адресою: https://mayakresort.com.ua необхідну і достовірну інформацію про послуги, їх види, особливості та ціни, надати Замовнику або Гостю, на його прохання інші пов’язані із відповідним обслуговуванням послуги, а також інформувати Замовника або Гостя, з «Правилами проживання  в Готельно-оздорочому комплексі Маяк Резорт» (Додаток до даного Договору).

10.1.2. Готель зобов’язаний надавати послуги належної якості, дотримуватися санітарних і протипожежних вимог, інформувати Гостей про тарифи та правила проживання, здійснювати обробку персональних даних відповідно до законодавства.

10.1.3. Готель має право відмовити у розміщенні Гостя за наявності обґрунтованих підстав (порушення законодавства, відсутність документів, недотримання правил Готелю тощо), а також вимагати відшкодування збитків у разі пошкодження майна Готелю.

10.2. Права та обов’язки Гостя:

10.2.1. Гість зобов’язаний своєчасно оплачувати послуги, дотримуватися внутрішніх правил і норм безпеки, не порушувати прав інших відвідувачів, відшкодовувати збитки у разі пошкодження майна.

10.2.2. Гість зобов’язаний сплатити штраф в розмірі передоплати за проживання за одну добу, у випадку несвоєчасної (пізніше ніж за 1 (одну) добу до дати заїзду) ануляції замовлення заброньованих послуг та/або при незаїзді в Готель, та /або спробі скасувати та /або модифікувати та /або змінити замовлення (у випадку коли це заборонено умовами цього договору), в тому числі шляхом передачі даних платіжної карти Гостя (ім`я на карті, номер, термін дії, CVC, тощо) будь-яким способом Готелю або будь-якій третій особі для передачі Готелю, в тому числі, але не виключно, з метою блокування та/або списання та/або стягнення, коштів з такої платіжної картки або самостійної оплати коштів через сервіси Інтернет платежів або іншим способом.

10.2.3. Гість має право отримувати повну та достовірну інформацію про умови проживання й тарифи, звертатися зі скаргами чи пропозиціями до адміністрації, користуватися належними йому за законом пільгами (за наявності підтвердних документів).

11. Порядок розрахунків

11.1. Вартість готельних послуг визначається чинними тарифами Готелю, розміщеними на офіційному веб-сайті або доступними у відділі бронювання.

11.2. Оплата здійснюється в національній валюті України (гривня) будь-яким зручним способом (готівка, безготівковий розрахунок, платіжні картки).

11.3. У разі анулювання замовлення або зміни бронювання Готель у строк не менше 3 (трьох) діб до заїзду повертає кошти (за вирахуванням штрафних санкцій, якщо такі передбачено умовами тарифу).

11.4. Зобов’язання Споживача з оплати вважаються виконаними з моменту зарахування коштів на розрахунковий рахунок Готелю або внесення їх у касу (у випадку готівкового розрахунку).

12. Відповідальність сторін

12.1. Відповідальність Готелю:

12.1.1. Готель відповідає за належне виконання своїх обов’язків у межах, передбачених законодавством України та цим Договором.

12.1.2. У разі порушення умов договору з боку Готелю (ненадання або надання неякісних послуг) Гість має право на відшкодування збитків згідно з чинним законодавством.

12.1.3. Готель не несе відповідальності за цінні речі, залишені у номері без нагляду (за відсутності індивідуального сейфу і відповідних розписок).

12.2. Відповідальність Гостя:

12.2.1. У разі заподіяння шкоди майну Готелю чи інших осіб з вини або з необережності Гостя та його відвідувачів, останній зобов’язаний компенсувати завдані збитки в повному обсязі.

12.2.2. За порушення порядку (паління в заборонених місцях, зберігання заборонених предметів, недотримання тиші тощо) з Гостя може стягуватися штраф, а також Готель може в односторонньому порядку розірвати Договір і виселити Гостя.

13. Форс-мажор

13.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили (форс-мажору), що виникли незалежно від волі Сторін та унеможливлюють виконання зобов’язань. Перелік таких обставин визначається ст. 141 Закону України «Про торгово-промислові палати» (стихійні лиха, військові дії, рішення органів влади тощо).

13.2. Сторона, яка потрапила під дію форс-мажору, зобов’язана якнайшвидше повідомити іншу Сторону про настання відповідних обставин.

14. Персональні дані та політика конфіденційності

14.1. Замовник та/або Гість надають Готелю згоду на здійснення без обмежень будь-яких дій щодо обробки його персональних даних з метою:

  • провадження Готелем діяльності відповідно до законодавства України;
  • виконання умов цього Договору;
  • реалізації та захисту прав Сторін за цим Договором;
  • виконання Політики конфіденційності та інших повноважень, функцій, обов’язків Готелю, що не суперечать законодавству України та цьому Договору.

14.2. При цьому Готель уповноважується здійснювати обробку персональних даних в обсязі інформації, що була/буде отримана Готелем від Замовника та/або Гостя особисто, від його представників, від третіх осіб, отримана із загальнодоступних джерел, змінювати/доповнювати персональні дані Замовника та/або Гостя за інформацією третіх осіб, звертатися до третіх осіб для їх перевірки.

14.3. З метою реалізації прав сторін за цим Договором, Замовник та/або Гість надають Готелю згоду на аудіо-запис/запис телефонних розмов Замовника та/або Гостя з Готелем або працівниками Готелю, фото/відео-зйомку в приміщеннях Готелю на магнітний та/або електронний носій та згоду на використання Готелем результатів записів/зйомок, у т.ч. як доказів.

14.4. Без отримання додаткової письмової згоди та окремого повідомлення, Замовник та/або Гість надає Готелю згоду поширювати персональні дані Замовника та/або Гостя, здійснювати їх передачу третім особам, у тому числі за межі України, іноземним суб’єктам відносин, або надавати доступ до них третім особам, зокрема:

  • для забезпечення виконання третіми особами своїх функцій або надання послуг Готелю, зокрема, аудиторам, страховим компаніям, посередникам, оцінювачам, та іншим особам, якщо такі функції та послуги стосуються діяльності Готелю;
  • при настанні підстав для передачі третім особам комерційної таємниці згідно з законодавством України або відповідно до умов цього Договору;
  • особам, що надають Готелю послуги з організації поштових відправлень, телефонних дзвінків, відправлень SMS-повідомлень, відправлень електронною поштою інформації щодо виконання Договору, інформаційних, рекламних повідомлень та пропозицій щодо послуг Готелю та/або його партнерів;
  • особам, що надають Готелю послуги зі зберігання клієнтських документів, створення та зберігання їх електронних копій (архівів, баз даних), а також особам, що надають послуги/забезпечують іншу діяльність Готелю, що не суперечить законодавству України.

З урахуванням умов цього пункту, Замовник та/або Гість засвідчує, що він в належній формі та в повному обсязі повідомлений про склад та зміст його персональних даних, що були зібрані Готелем, про мету збору його персональних даних та про осіб, яким передаються його персональні дані, а також повідомлений про свої права, визначені Законом України «Про захист персональних даних». Замовник/або Гість повідомлений про те, що додатково можливо ознайомитися з цим договором та визначених ним правах суб’єктів персональних даних, передбачених Законом України «Про захист персональних даних».

14.5 Усвідомлюючи обсяг та характер зобов‘язань Готелю щодо збереження даних банківської картки, Замовник та/або Гість також надає Готелю згоду здійснювати збереження інформації про них, що стала відомою Готелю у процесі виконання умов Договору.

14.6. Також Замовник та/або Гість надає Готелю згоду на власний розсуд останнього та без обмеження телефонувати, направляти відомості з питань виконання Договору, інші інформаційні, рекламні повідомлення та пропозиції щодо послуг Готелю, його партнерів за допомогою поштових відправлень, електронних засобів зв’язку, SMS — повідомлень, з використанням мобільного зв‘язку або мережі Інтернет тощо на поштові адреси, адреси електронної пошти, номери телефонів, що надані Замовником та/або Гостем Готелю (зазначені в будь-яких документах) або стали відомі Готелю іншим чином.

14.7 Надаючи Готелю згоду на вищезазначених умовах, Замовник та/або Гість усвідомлює та погоджується, що передача банківської або комерційної таємниці, іншої інформації з обмеженим доступом та/або обробка персональних даних Замовника та/або Гостя може здійснюватися, зокрема, із використанням різних засобів зв‘язку, мережі Інтернет, а також третіми особами, у тому числі за межами України та/або іноземними суб’єктами відносин, пов‘язаними з персональними даними. Замовник та/або Гість усвідомлює, що направлена (передана) таким способом інформація може стати доступною третім особам, та звільняє Готель від пов‘язаної із цим відповідальності.

15. Інші умови та положення

15.1. Відеоспостереження. З метою безпеки Гостей та майна Готелю в місцях загального користування (коридори, вестибюль, входи тощо) ведеться відеоспостереження. Поселяючись у Готелі, Гість погоджується з фактом відеонагляду. У номерах та санвузлах відеоспостереження не здійснюється.

15.2. Паркування. За наявності вільних паркомісць Гості можуть скористатися паркуванням біля Готелю. Готель не несе відповідальності за збереження транспортних засобів і майна, що в них знаходиться (парковка не є охоронюваною).

15.3. Енергозбереження. У номерах забороняється використовувати електричні нагрівальні прилади (бойлери, скороварки тощо), які не входять до стандартної комплектації, а також залишати без потреби відкритою гарячу/холодну воду. У разі відключення централізованого електропостачання Готель може використовувати аварійний генератор. У такому випадку Замовник та/або Гість  погоджується з обмеженням енергоспоживання та відмовляється від подання будь-яких скарг на можливі незручності чи підвищений шум.

16. Вирішення спорів

16.1. Усі спори, пов’язані з виконанням чи тлумаченням цього Договору, Сторони намагаються вирішити шляхом переговорів і взаємних консультацій.

16.2. Якщо згоди не досягнуто, спір підлягає вирішенню в судовому порядку згідно з чинним законодавством України.

17. Термін дії та зміна умов оферти

17.1. Ця Оферта набирає чинності з моменту її оприлюднення (розміщення) на офіційному веб-сайті Готелю та діє до моменту відкликання або публікації нової редакції.

17.2. Моментом укладення цього договору, є момент оплати рахунку з надання послуг з розміщення, який було виставлено Готелем. При цьому оплата в цілому або в частині послуг за цим рахунком та зарахування вказаних коштів Готелем, є підтвердженням з боку Замовника та/або Гостя акцепту пропозиції та прийняття Замовником та/або Гостем всіх істотних умов цього договору, в тому числі, але не виключно, умов щодо анулювання, зміни, та відмови від заброньованих послуг, розмірів штрафів та порядку проживання в Готелі.

17.3. Готель залишає за собою право вносити зміни в Оферту в односторонньому порядку шляхом публікації оновленого тексту на офіційному веб-сайті. Зміни набувають чинності з моменту публікації, якщо інше не обумовлено додатково.

Адрес готелю:

м. Київ, вул. Миколи Юнкерова, 58, Готельно-оздоровчий комплекс «Маяк Резорт»

Контакти:

    Забронювати конференц-зал

    Заповніть поля нижче, надішліть свої дані та наш івент-менеджер зв'яжеться з Вами

      Забронювати Івент-хол

      Заповніть поля нижче, надішліть свої дані та наш івент-менеджер зв'яжеться з Вами

        Забронювати SPA

        Заповніть поля нижче, надішліть свої дані та адміністратор АКВА-зони зв'яжеться з Вами

          Забронювати майданчик

          Заповніть поля нижче, надішліть свої дані та адміністратор АКВА-зони зв'яжеться з Вами

            Забронювати Улюбленці

            Заповніть поля нижче, надішліть свої дані та адміністратор АКВА-зони зв'яжеться з Вами

              Забронювати Готель

              Заповніть поля нижче, надішліть свої дані та адміністратор АКВА-зони зв'яжеться з Вами