Правила проживання

в готельно-оздоровчому комплексі MAYAK RESORT

Додаток 

до Договору Публічної оферти, 

затвердженого наказом № 01/1-2-од 

від «20» січня 2025 р. 

1. Загальні положення

1.1. Ці Правила розроблені відповідно діючого законодавства України і вимог Міжнародної Готельної асоціації, є невід’ємним додатком до Договору публічної оферти та регламентують порядок бронювання, оплати, поселення, проживання та виїзду з Готельно-оздоровчого комплексу «Mayak Resort» (надалі – «Готель»), розташованого за адресою: м. Київ, вул. Миколи Юнкерова, 58, і регулюють відносини між споживачами (фізичними та юридичними особами, які проживають у Готелі або мають намір скористатися послугами з тимчасового розміщення) та Готелем, Виконавцем цих послуг. 

1.2. Адміністрація Готелю гарантує гостям виконання всіх правил конфіденційності. 

1.3. Адміністрація Готелю залишає за собою право накладення штрафних санкцій за порушення норм протипожежної безпеки та порушення умов, передбачених цими Правилами. 

1.4. Відгуки та пропозиції щодо роботи Готелю, Гість може лишити у «Книга відгуків та побажань».

2. Порядок проживання в готелі

2.1. Готель працює для Вас 24 години на добу, 7 днів на тиждень.

  • Час прибуття (заселення, заїзду): після 14:00 
  • Час виселення (виїзд): до 12:00. 

2.2. При виселенні з номеру після 12:00 та до 18:00 додатково гість оплачує 50% вартості проживання за одну добу. 

2.3. При виселенні після 18:00 Гість сплачує повну вартість поживання за одну добу. 

2.4. Ранній заїзд з 6:00 до 14:00 оплачується 50% вартості за одну добу. 

2.5. Ранній заїзд до 6:00 ранку оплачується 100% вартості за одну добу. 

2.6. Раннє прибуття та пізнє виселення надається за погодженням з адміністратором при наявності вільних номерів, окрім випадку якщо ранній заїзд гарантовано письмовим підтвердженням від Готелю.

2.7. Сніданок входить у вартість проживання. Час сніданків з 08:00 до 10:00. У разі якщо Гість бажає поснідати раніше встановленого у Готелі часу, Гостю може бути запропоновано сухий пайок за умови звернення до адміністратора Готелю напередодні дня сніданку до 21:00. 

2.8. Готель залишає за собою право змінювати часи роботи локацій та їх кількість. 

2.9. Проживання у Готелі дозволено дорослим особам та дітям в супроводі дорослих (батьків, законних представників, інших осіб, що їх супроводжують).

2.9.1. Поселення неповнолітніх осіб у супроводі батьків або законних представників (опікунів) дозволяється за умови пред’явлення таких документів:
– документа, що посвідчує особу повнолітнього супроводжуючого (паспорт громадянина України, ID-картка, закордонний паспорт);
– документа, що посвідчує особу дитини (свідоцтво про народження — для дітей до 14 років; паспорт — для осіб віком від 14 років);
– документа, що підтверджує родинні або опікунські відносини (за потреби), – нотаріально посвідченої довіреності, рішення суду, документів про опіку/усиновлення.

2.9.2. Поселення неповнолітніх осіб без супроводу батьків або законних представників допускається виключно за наявності нотаріально посвідченої письмової згоди (довіреності) від батьків або законних представників.
Така довіреність повинна містити: дозвіл на проживання в Готелі; термін проживання; зазначення повнолітньої особи, відповідальної за дитину під час проживання в Готелі (за потреби)
Додатково має бути надана копія паспорта одного з батьків або законного представника, який підписав довіреність.

2.9.3. У разі ненадання вищевказаних документів адміністрація Готелю залишає за собою право відмовити у поселенні неповнолітньої особи, незалежно від наявності підтвердженого бронювання чи здійсненої попередньої оплати.

2.10. Доплата за надання додаткового місця в номері для дітей віком 

2.11. Вхід з домашніми тваринами на територію готелю та місць загального користування категорично заборонено, крім тварин, власники яких проживають в номерах Готелю. Проживання домашніх тварин в номерах Готелю дозволяється виключно за попередньою згодою Готелю та регламентується розділом «Правила проживання гостей з тваринами» цих Правил.   

2.12. При прибутті Гість надає один з документів, що посвідчує особу (паспорт/водійські права/ військовий білет/іноземний паспорт), свідоцтво про народження дитини, заповнює реєстраційну карту та сплачує вартість не менше однієї доби проживання в Готелі. Перебування в номері без оплати не допускається. Гість, що підписав реєстраційну картку, зобов’язується оплачувати в повному обсязі свої рахунки, не допускаючи виникнення неоплачених нарахувань на суму понад 10 000 грн. на номер. 

2.13. При заїзді в номер Гість повинен негайно (протягом години з моменту заселення в номер) повідомити про виявлені пошкодження або некомплектність номеру, в іншому випадку всі виявлені пошкодження, будуть вважатися збитками і будуть стягнені безпосередньо з Гостя.

2.14. ГГість зобов’язується, в разі псування, приведення в неналежний стан або знищення будь-якого майна в номері (розбиття стаканів, ламп, скла, пошкодження меблів, фену, телевізора, пультів до нього, штор, пропалювання диванів, килимів, забруднення рушників до такого стану, що їх неможливо відіпрати, тощо) або майна, що знаходиться на території Готелю, в СПА-центрі, басейні, ресторані та ін. компенсувати завдані збитки за вартістю зіпсованого майна. Також Гість несе повну матеріальну відповідальність за нанесення зазначеної шкоди Готелю від членів його сім’ї, відвідувачів,  учасників його заходу та людей які знаходяться з ним у його номері на момент проживання. Батьки, законні представники або особи, що супроводжують дітей несуть повну матеріальну відповідальність за дії дітей, у тому числі за будь-яке пошкодження майна Готелю, спричинене дитиною. 

У разі завдання шкоди майну Готелю Гостем, членом його сім’ї, відвідувачем, учасником його заходу або іншими людьми, які знаходяться з ним у його номері на момент проживання, або супроводжуються Гостем, в тому числі дитиною, вартість ремонту або заміни майна підлягає відшкодуванню в повному обсязі відповідно до Акту оцінки збитків, складеного Адміністрацією Готелю.

2.15. Гість несе відповідальність за недотримання ним та його дітьми (неповнолітніми особами, які спільно проживають разом з ним в номері) правил поведінки на території Готелю, в СПА-центрі, басейні, ресторані та ін. та за наслідки таких порушень, а також за заподіяння шкоди власному здоров’ю, здоров’ю його дитини, здоров’ю третіх осіб внаслідок недотримання правил поведінки на території Готелю. 

2.16. Гість повинен дотримуватися правил пожежної безпеки. У разі спрацювання пожежної сигналізації необхідно зберігати спокій та покинути будівлю, керуючись планом евакуації.

2.17. Гість зобов’язаний слідувати вказівкам персоналу і Служби охорони, яка здійснює охорону території і приміщень Готелю у випадках порушення ним (або його дітьми, підопічними, тваринами) цих Правил, громадського порядку чи спокою інших Гостей, а також під час загрози або дії надзвичайних ситуацій та в інших випадках, що передбачені цими Правилами.

2.18. Гість несе самостійну відповідальність за збереження свого майна. Цінні речі, коштовності, грошові кошти та документи, повинні зберігатись Гостем в сейфі в номері. У разі зникнення будь-яких речей Гостя, Адміністрація Готелю відповідальності не несе.

2.19. Гість зобов’язується дбайливо ставитись до майна Готелю. При виїзді Гостя працівником Готелю приймається номер. У разі пошкодження, крадіжки будь-якого майна, що знаходилась в номері, Гість зобов’язаний здійснити відшкодування відповідно до прейскуранта цін, затвердженого адміністрацією. 

2. 20. Гість повинен інформувати адміністрацію Готелю про виявлені дефекти техніки, несправності електрики, тепло- і водопостачання. 

2.21. Залишаючи номер, Гість зобов’язаний закрити крани та вимкнути світло та електроприлади шляхом видалення ключ-карти з карткоприймача. 

2.22. Гість повинен дотримуватися чистоти в номері та на території Готелю, а також загальних правил поведінки. 

2.23. Прибирання здійснюється щодня, або на прохання Гостя (табличка на дверях «Прошу прибрати»). Про відмову від прибирання Гість може повідомити за допомогою таблички «Прошу не турбувати». 

2.24. В день виселення (о 12:00) ключ-карту від номеру необхідно здати адміністратору на центральну рецепцію. 

2.25. Заміна рушників відбувається щоденно, заміна постільної білизни здійснюється не рідше одного разу на три дні і залежить від строків виїзду з номера. 

2.26. З метою забезпечення безпеки Гостей на території Готелю ведеться відеоспостереження (за винятком санвузлів і номерів). Підписанням реєстраційної карти гостя, Гість приймає до уваги і не заперечує проти факту використання в приміщеннях Готелю (за винятком номерів і туалетних кабін тощо) систем відео спостереження.

2.27. Гості, які мають право, по профілю своєї діяльності, на носіння та зберігання вогнепальної зброї, у відповідності до законодавства України, повинні проінформувати адміністратора про наявність зброї, пред’явити документи, які підтверджують право на її носіння, збереження, використання та зберігати зброю в сейфі в номері.

2.28. Адміністрація Готелю залишає за собою право на відвідування номеру без згоди Гостя у випадку задимлення, пожежі, затоплення у номері, інших аварійних ситуацій, а також у випадку порушення Гостем цих Правил та загально прийнятних норм поведінки, порушення правил користування побутовими електроприладами. Відповідні співробітники Готелю мають право на відвідування приміщення (номеру) Гостя у разі його відсутності для виконання своїх посадових обов’язків.

2.29. З метою забезпечення громадського порядку, а також безпеки життя, здоров’я і майна Гостей, відвідувачів та працівників, адміністрація Готелю має право, за наявності підстав або у випадку підозри, здійснювати перевірку багажу та особистих речей Гостей з використанням технічних засобів контролю (зокрема, стаціонарних або ручних металодетекторів, мобільних рентгено-телевізійних установок, інтроскопів тощо) на предмет виявлення зброї, вибухонебезпечних або інших заборонених предметів. Проведення таких перевірок здійснюється з дотриманням норм законодавства України, виключно в інтересах безпеки.

АДМІНІСТРАЦІЯ ГОТЕЛЮ МАЄ ПРАВО ВІДМОВИТИ ГОСТЮ В ПОДАЛЬШОМУ ПРОЖИВАННІ ЗА ПОРУШЕННЯ ПРАВИЛ ПРОЖИВАННЯ ТА НЕСВОЄЧАСНУ ОПЛАТУ ПОСЛУГ.

3. Відмова в поселенні, припинення проживання

3.1. Після закінчення оплаченого строку проживання Гості повинні здати номер в цілісності відповідно до його комплектації та залишити територію Готелю.

3.2. Якщо Гість неодноразово порушує ці Правила проживання, не реагує на зауваження адміністрації Готелю, що призводить до нанесення матеріальної шкоди або створює незручності для проживання інших Гостей, адміністрація Готелю має право відмовити в поселенні або припинити проживання цього Гостя (здійснити виселення).

3.3. Адміністрація залишає за собою право відмовити гостю в проживанні у випадку, якщо: 

  • Гість має ознаки алкогольного чи наркотичного сп’яніння або викликає будь які сумніви своєю поведінкою, неадекватно та/або агресивно поводиться; 
  • Відсутня оплата за номер у встановленому порядку й у необхідній сумі; 
  • Гість відмовляється дотримуватись правил проживання в Готелі (режим паління, паркування і т.д.)

 У спірних випадках питання вирішує Адміністрація. 

3.4. У разі навмисного псування майна Готелю Гостем, членом його сім’ї, відвідувачем, учасником його заходу або іншими людьми, які знаходяться з ним у його номері на момент проживання, або супроводжуються Гостем, в тому числі дитиною, Адміністрація має право припинити їхнє проживання в Готелі (здійснити виселення).

4. Забороняється

4.1. Паління сигарет, сигар та будь яких інших (в тому числі електронних) тютюнових пристроїв, які виділять дим, пар та специфічний запах суворо заборонено, окрім спеціально відведеного місця для паління. За кожний окремий випадок паління Адміністрація стягує штраф 5000 гривень та повну вартість витрат на прибирання приміщення та хімчистку поверхонь для видалення запаху.

4.2. У номерах Готелю заборонено: грати на музичних інструментах, шуміти, свистіти, голосно співати, використовувати ненормативну лексику, голосно включати аудіо системи та телевізор.

4.3. Залишати в номері сторонніх осіб за своєї відсутності, а також передавати їм ключ-карту від номера. 

4.4. Приносити на територію Готелю і зберігати в номері матеріали і предмети, небезпечні для життя та здоров’я оточуючих (легкозаймисті речі, вибухові, токсичні, хімічні і радіоактивні речовини, зброю). 

4.5. Використовувати в номері трійники і подовжувачі, сушки для взуття, користуватися електричними приладами (прасками, кип’ятильниками, електричними плитами, мультиварками), крім дозволених адміністрацією Готелю. 

4.6. Перебувати в халатах, пляжному одязі в ресторані Готелю. 

4.7. Переставляти та виносити меблі з номера без узгодження з адміністрацією Готелю. 

4.8. Викидати в каналізацію залишки їжі, засоби гігієни та інші відходи. 

4.9. Проявляти агресію або дії, які загрожують безпеці здоров’я або майна інших осіб. 

4.10 Заподіювати шкоду майну Готелю. 

4.11. Розміщувати в Готелі гостей без оплати і реєстрації їх перебування в Готелі. 

4.12. Залишати неповнолітніх дітей без нагляду дорослих, не допускати знаходження дітей без нагляду на вулиці, в СПА-центрі та в приміщеннях загального користування.

4.13. Самостійно усувати несправності, що виникли під час користування електромережею, електроустаткуванням, водопроводом, каналізацією, сантехнікою та іншими предметами, які складають оснащення Готелю.

4.14. Відключати датчики пожежної сигналізації в приміщеннях Готелю.

4.15. Без необхідності включати кнопку оповіщення про пожежу. За хибний виклик пожежної служби передбачений штраф у розмірі 5 000 грн.

4.16. Викидати сміття з вікон номера.

4.17. Використовувати піротехнічні засоби, бенгальські вогні, феєрверки, свічки в номерах, та на території Готелю, розводити вогнища на території Готелю.

4.18. Залишати транспортні засоби у місцях, не визначених для паркування. 3а порушення правил стоянки і паркування передбачено штраф у розмірі 1000 гривень. При повторному випадку такого порушення адміністрація Готелю має право виселити Гостя.

4.19. Гостям забороняється приносити, демонструвати, зберігати та використовувати на території Готелю будь-які види зброї (вогнепальну, газову, пневматичну, травматичну, шумову, холодну тощо), навіть за наявності відповідного дозволу, а також боєприпаси до неї, вибухові речовини, вибухові пристрої, міни, запалювальні засоби, легкозаймисті, отруйні чи інші небезпечні предмети та речовини.

У разі виявлення факту перебування гостя зі зброєю на території Готелю, адміністрація має право з’ясувати обставини і, за потреби, повідомити відповідні правоохоронні органи (Національну поліцію, Службу безпеки України).

Готель не здійснює зберігання або тимчасове приймання зброї та боєприпасів, оскільки це заборонено чинним законодавством України і дозволено лише уповноваженим суб’єктам (поліції або суб’єктам охоронної діяльності з ліцензією та відповідно облаштованими збройовими кімнатами).

5. Правила оплати та умови бронювання

5.1. Послуги бронювання на веб-сайті надаються в режимі on-line, по електронній пошті, по телефону. 

5.2. При здійсненні бронювання через веб-сайт Гість вступає в прямі договірні відносини з Готелем. З моменту здійснення бронювання Гостю надсилають електронний лист або повідомлення від імені Готелю з реквізитами для внесення передоплати. 

5.3. Для підтвердження бронювання Гостю необхідно внести передоплату у розмірі не менше 100% за одну добу проживання протягом 3 діб з моменту отримання рахунку, але не пізніше дати заїзду. 

5.4. Для бронювання групових поселень (понад 10 осіб) необхідно вислати заявку у довільній формі на електронну пошту Готелю office@mayakresort.com.ua  

5.5. Умови ануляції бронювання в Готелі:

5.5.1. Гість може анулювати бронювання номеру у строк не менше 3 (трьох) діб до заїзду, при цьому внесена передоплата повертається Гостю в повному об’ємі, за винятком спеціальних тарифів non-refundable.

5.5.2. У випадку якщо Гість після підтвердження бронювання, не скористався послугою проживання в зазначений день заїзду (не заїзд), і не скасував бронювання не менш як за 1 (одну) добу до передбачуваного дня заїзду, передоплата за проживання за першу добу проживання не підлягає поверненню та зараховується в якості штрафу, за невиконання Гостем умов цього договору. У такому випадку дане бронювання анулюється.

5.5.3. У випадку несвоєчасного (пізніше ніж за 3 (три) доби, але не менше, як за 1 (одну) добу до дати заїзду) анулювання замовлення заброньованих послуг та /або спробі скасувати та /або модифікувати та /або змінити замовлення у вказані строки передплачені кошти Готелем не повертаються, а зараховуються на депозитний рахунок Гостя та можуть бути використані останнім у якості оплати за проживання Гостя протягом 6 (шести) місяців з дати створення депозиту.

5.6. У разі дострокового виїзду Гостя за власним бажанням,  кошти, сплачені за проживання, не повертаються, а зараховуються Готелем на депозитний рахунок Гостя та можуть бути використані останнім у якості оплати за проживання Гостя протягом 6 (шести) місяців з дати створення депозиту.

5.7. У разі дострокового виїзду Гостя з поважної причини, підтвердженої документально,  кошти, сплачені за проживання, повертаються протягом 30 (тридцяти) календарних днів у встановленому адміністрацією Готелю порядку.

5.8. При запізненні гостя більш ніж на добу гарантована бронь анулюється без повідомлення та повернення коштів.

5.9. Оплата за проживання та надання додаткових послуг здійснюється відповідно до прейскуранта цін безготівковим розрахунком, готівкою або платіжною карткою.

5.10. Оплата за проживання здійснюється шляхом передплати або при поселенні за наявності вільних номерів.

6. Правила відвідування СПА зони та басейнів

6.1. Під територією басейнів і СПА-центром у цих Правилах розуміється: зовнішній і внутрішній басейни Готелю з прилеглою територією для розміщення лежаків, парасольок, тентів тощо; джакузі; сауни/бані; сольова кімната; кімнати для масажних, медичних та інших процедур; сервісні приміщення і зони для обслуговування зазначених об’єктів.

6.2. Зовнішній (вуличний) басейн працює у літній період (з травня по жовтень) з 09 год. 00 хв. і до 21 год. 00 хв.

6.3. Внутрішній басейн і СПА-центр працює цілий рік з 09 год. 00 хв. і до 21 год. 00 хв.

6.4. Список послуг загального користування (основні послуги) і індивідуальних послуг (додаткові послуги), що надаються у СПА-центрі та розмір оплати за них, затверджується адміністрацією Готелю і доводиться до відома Гостей та відвідувачів через розміщення інформації на офіційному сайті Готелю, центральній рецепції Готелю, на рецепції СПА-центру.

6.5. Адміністрація Готелю залишає за собою право змінювати графік роботи і тимчасово обмежувати користування басейнами і СПА-центром (в залежності від погоди, під час термінового обслуговування, надзвичайних ситуацій, аварійних робіт, сигналу «Повітряна тривога» тощо), умови відвідування, вартість основних і додаткових послуг шляхом розміщення інформації на офіційному сайті Готелю та/або центральній рецепції Готелю, Готелю, та/або на рецепції СПА-центру.

6.6. Допуск до території басейну та сауни здійснюється відвідувачами тільки у спеціальному взутті (сланці для лазні, пляжні сланці).

6.7. Перед відвідуванням басейну необхідно прийняти душ, а також не використовувати креми, мазі, парфуми та інші косметичні засоби.

6.8. Відвідувачі повинні дотримуватись і підтримувати громадський порядок та загальноприйняті норми поведінки, поводити себе шанобливо по відношенню до інших відвідувачів басейну та СПА-центру, обслуговуючого персоналу Готелю, осіб, які відповідальні за дотримання порядку (служби охорони), не допускати дій, що створюють небезпеку для оточуючих.

6.9. Дітям віком до 14 років відвідувати басейн та СПА-центру дозволяється тільки з батьками, опікунами або з особами, які їх заміняють.

6.10. Особам з обмеженими можливостями відвідувати басейн та СПА-центр дозволяється  тільки під наглядом опікунів чи осіб, які їх заміняють.

6.11. Гості зобов’язуються дотримуватись вказівок персоналу Готелю, служби охорони щодо правил поведінки.

6.12. Під час перебування на території басейну та СПА-центрі заборонено:

  • користуватися басейном та СПА-центром відвідувачам, які мають медичні протипоказання, будь-які ознаки інфекційної хвороби;
  • перебувати у басейні та СПА-центрі з відкритими ранами, інфекційними, шкірними та іншими видами захворювань, а також за наявності медичних пов’язок та лейкопластирів;
  • користуватись та перебувати на території басейну та в СПА-центрі в стані алкогольного, наркотичного або токсичного сп’яніння;
  • приводити з собою до басейну та СПА-центру домашніх тварин;
  • приносити з собою їжу, напої, зброю, вибухонебезпечні, пожежонебезпечні, токсичні речовини, а також колючі та ріжучі предмети;
  • палити на території басейну, у СПА-центрі та у місцях, не призначених для цього;
  • у басейні утримувати людину під водою, стрибати та пірнати у воду з бортиків басейнів, бігати навколо басейну, а також їсти та пити, плавати з розпущеним волоссям, у верхньому одязі, взутті, кидати у воду сторонні предмети, залишати в басейнах інвентар;
  • користуватись скляним посудом біля басейну;
  • перебувати на території басейну та СПА-центру під час надзвичайних ситуацій у Готелі та під час сигналу «Повітряна тривога»;
  • вести фото- та відеозйомку без попереднього узгодження з адміністрацією Готелю.

6.13. Адміністрація Готелю не несе відповідальність:

  • за будь-які травми, ушкодження, матеріальну, моральну шкоду, які були нанесені відвідувачам (Гостям) в результаті невиконання ними цих правил або загальноприйнятих норм безпеки;
  • за речі відвідувачів, що були залишені без нагляду.

6.14. За життя та здоров’я дітей на території Готелю, в тому числі та не виключно, басейнів, СПА-центру, місць загального користування відповідальність несуть батьки, законні представники або інші особи, що їх супроводжують.

6.15. Адміністрація Готелю залишає за собою право відмовити у відвідуванні басейну та СПА-центру або достроково припинити таке відвідування/користування Гостями, які порушують громадський порядок та загальноприйняті норми поведінки, без відшкодування коштів.

7. Правила проживання гостей з тваринами

7.1. У Готелі спільно з Гостем можуть проживати домашні тварини вагою до 5 (п’яти) кілограм. Тварини можуть проживати в номері Готелю спільно з Гостем тільки за згодою адміністрації Готелю.

7.2. У Готелі дозволено проживання Гостей, які є людьми з обмеженими можливостями разом з обслуговуючими їх потреби сервісними тваринами (собаки-поводирі тощо).

7.3. Власник тварини повинен в обов’язковому порядку завчасно (під час бронюванням або перед заселенням) повідомити адміністрацію Готелю про свій намір проживати в Готелі з твариною. При цьому Гість зобов’язаний надати:

  • інформацію про тварину (породу, вік, розмір, вагу і інші особливі характеристики тощо);
  • довідку від ветеринарного лікаря з відміткою про всі щеплення тварини.

7.4. Вартість перебування тварини у номері зазначається у прайс-листі Готелю.

7.5. Адміністрація Готелю залишає за собою право в кожному окремому випадку надавати дозвіл або відмову в розміщенні в залежності від породи, ваги тварини або інших обставин на свій розсуд.

7.6. Під час заселення у Готель Гість зобов’язаний мати при собі: нашийник, намордник (для собак), повідок для тварини, спеціальний контейнер (клітку), спеціальний килимок для її сну, спеціальний посуд для годування тварини та спеціальний лоток або інші спеціальні підстилки (для справляння природних потреб тварини, які не потребують її вигулу).

7.7. Пересування територією Готелю Гостя з твариною дозволяється  лише за умови, що вона перебуває  у нашийнику та на повідку (з собаками – в наморднику), а з дрібними тваринами – на руках у власника.

7.8. Для проведення щоденного прибирання та/або дрібного ремонту в номері Гість зобов’язаний забезпечити відсутність тварини на час надання послуг та/або виконання робіт і вивісити на вхідній двері відповідну інформаційну табличку. У разі відсутності таблички, зазначені послуги та/або роботи здійснюватися не будуть.

7.9. Залишаючи тварину в номері без нагляду, Гість зобов’язаний помістити її в спеціальний контейнер (клітку) та обов’язково повідомити про це персонал Готелю.

7.10. Гість зобов’язаний не допускати порушення тиші і спокою в Готелі твариною або звести таке порушення до мінімуму.

7.11. Під час проживання Гостя  з твариною в Готелі, забороняється:

  • залишати тварин без нагляду господарів в номері Готелю без спеціального контейнеру (клітки) або на території Готелю;
  • інформацію про тварину (породу, вік, розмір, вагу і інші особливі характеристики тощо);
  • вигулювати тварину на прилеглих до будівлі (будівель) Готелю спортивних об’єктах, дитячих майданчиках і на газонах;
  • відвідування з твариною пунктів громадського харчування Готелю (ресторану, бару) і громадських зон, призначених для відпочинку, занять спортом, дитячих ігрових зон, СПА-центрі, території басейну і аналогічних спеціалізованих місць загального користування;
  • годувати і поїти тварину з посуду, що належить Готелю.
  • мити тварину в душовій кабіні або ванній номера, використовувати по відношенню до тварини рушники, простирадла та інші постільні приналежності, що призначені для використання Гостей і які належать Готелю;
  • вичісувати, стригти (голити і вискубувати) шерсть, обрізати нігті тварин в номері Готелю.

7.12. Всю відповідальність, пов’язану із забезпеченням належного утримання тварини в номерному фонді в період проживання в Готелі, власник тварини повністю бере на себе.

7.13. Власник тварини несе повну матеріальну відповідальність за збитки, завдані майну Готелю твариною, включаючи псування меблів, стін, килимового покриття та інших збитків, завданих твариною шкоди життю і здоров’ю Гостей та/або персоналу Готелю. У разі заподіяння твариною майнової шкоди Готелю, Гість зобов’язаний відшкодувати збитки в повному обсязі, шляхом внесення додаткових грошових коштів в розмірі, визначеному Готелем, необхідному для покриття збитків.

7.14. Адміністрація Готелю  залишає за собою право розірвати угоду з Гостями, які проживають тваринами, у випадку:

  • порушення правил проживання з тваринами;
  • агресивної, галасливої поведінки домашньої тварини, що створює незручності для інших Гостей Готелю.

7. Правила поведінки гостей під час надзвичайних ситуацій та оголошення сигналу «ПОВІТРЯНА ТРИВОГА».

8.1. Дотримання на території Готелю правил пожежної безпеки, техніки безпеки обов’язково для всіх Гостей та персоналу Готелю.

8.2. Готель обладнаний підземним Укриттям на випадок надзвичайних ситуацій, інформація про яке (місцезнаходження, шляхи евакуації) доводяться до Гостя при заселенні. Готель забезпечує доступність Укриття цілодобово.

8.3. Укриття обладнане системою припливно-витяжною вентиляції, місцями для сидіння (очікування/відпочинку), має запас води та медикаментів (першої необхідності).

8.4. Вказівники маршруту до Укриття розміщено по всій території Готелю.

8.5. У разі виникнення надзвичайних ситуацій (пожежі, затоплення, раптового настання природного катаклізму тощо) та/або оголошення сигналу «Повітряна тривога» (через: муніципальні гучномовці та/або систему оповіщення готелю, та/або офіційні повідомлення державних служб з надзвичайних ситуацій, та/або офіційні мобільні додатки ) Гість зобов’язаний:

  • невідкладно залишити приміщення (номер Готелю, ресторан, СПА-центр, басейн тощо) згідно схеми евакуації, орієнтуючись на знаки «ВИХІД», «УКРИТТЯ»;
  • слідувати голосовим підказкам системи оповіщення Готелю, вказівкам персоналу та служби охорони Готелю, стараючись зберігати спокій, уникати появи метушні і паніки;
  • прослідкувати, щоб діти, підопічні та тварини Гостя не залишались на самоті і забезпечити їх прибуття до Укриття разом з Гостем;
  • по можливості вимкнути усі електроприбори, світло в номері, взяти необхідні речі (документи, воду, ліки, зручний або теплий одяг);
  • не користуватись ліфтами;
  • невідкладно повідомити персонал Готелю про необхідність спеціального догляду (наприклад, необхідність вживання ліків по графіку, що залишились в номері), особливі потреби чи необхідність надання медичної допомоги;
  • залишатись і не покидати Укриття до оголошення сигналу «Відбій повітряної тривоги» чи вказівок персоналу/служби охорони Готелю, працівників екстрених служб.

8.6. Адміністрація Готелю не несе відповідальності за безпеку Гостя у разі порушення цих Правил чи прийняття Гостем на свій розсуд рішення про відмову переміщення до Укриття (а також наслідки такого рішення).

    Забронювати конференц-зал

    Заповніть поля нижче, надішліть свої дані та наш івент-менеджер зв'яжеться з Вами

      Забронювати Івент-хол

      Заповніть поля нижче, надішліть свої дані та наш івент-менеджер зв'яжеться з Вами

        Забронювати SPA

        Заповніть поля нижче, надішліть свої дані та адміністратор АКВА-зони зв'яжеться з Вами

          Забронювати майданчик

          Заповніть поля нижче, надішліть свої дані та адміністратор АКВА-зони зв'яжеться з Вами

            Забронювати Улюбленці

            Заповніть поля нижче, надішліть свої дані та адміністратор АКВА-зони зв'яжеться з Вами

              Забронювати Готель

              Заповніть поля нижче, надішліть свої дані та адміністратор АКВА-зони зв'яжеться з Вами